Nuffnang

Breathe.co

♥Queenniewei.com♥

Wednesday, January 26, 2011

English + Chinese :D

Hamsap me LOL!!



Let's start with my short english post ! Heeeee. :P

Today was my first Bio 2 lab session.Guess what?I broke the pipette at the first day.Pandai me.LOL.I just cant stop laughing looking at the broken pipette.Thanks to Mr.Vee (bio lecturer) for not scolding me yet wondering why am i still laughing happily.Don't ask me why,i just can't help.xD Anyway,the first lab was fun and exciting,but the lab report is extremely MAFAN! >.<  

-----Skip skip skip !----- 

We spend almost 3 hours today in library doing "revision" ,gossiping,crapping and laughing.Hahaha.Girls are still girls.Gossiping has to be part of our life.lol. I miss that so-called "sifat long" part.LMAO!! "Sifat long" pictures should be shared in my blog one day.That must be fun xD

Did you notice someone?LOL!!

The tiny Caryn baby:D *Who wants me? ^o^*

Sleepy piggy *Quik quik* :D

-_- No comment xD xD *Don't ever try to post this in your blog!*


Alright,time to be myself! :D  

华语华语!写英文的文章果然和华语不同

我真的不懂要写什么语言

可是我还是觉得做自己最重要 :)


刚刚教课回来

她们好可爱 看到她们的表情 我自己也笑了起来

话说回来

这几天我都会比较忙 加上要过年了

本小姐就要回乡下咯!

所以最近的文章会比较生活化  

可使还是希望你们支持一下啦

不要看到是我的东西就通通按 " x "

很伤我的咯 lol


有没有开始尝试我的保养方法,减肥秘诀,还是化妆的教学啊?

希望你们可以和我share

比如说,你跟着我的化妆教学上妆

不妨把你的照片email我还是tag我

让我看看如何,还是有什么意见,甚至有什么问题

这个需要翻译下


To all the english readers,

Kindly share pictures or comments if you have tried my way in making up,skin care tips or weight losing tips.You can also email me or tag me in facebook. Let me know how's the effect ! :)


大家可以讨论下 

没有什么好害羞的啦 :D


嘴巴的ulcer终于好了许多

用了很多种药都不会消

到最后听Caryn Baby建议,使用“以毒攻毒”的方法

塔当~~~!!!!

吃东炎米粉汤

哈哈哈哈

不怕死 lol 没办法 本人也是太爱吃辣了

可是吃了后不忘要多喝水哦!!


过几天也是会分享一些东西吧

敬请期待一下 :D

希望就麻烦到左边的框框 Follow我下

如果你西北得空的话,麻烦帮我点击广告一下

感激不尽哦!! 

大家恭喜发财!发财发财!!







2 comments: