Nuffnang

Breathe.co

♥Queenniewei.com♥

Friday, January 28, 2011

Are you proud to be a Leng Lui's friend?

Emo face?LOL!


Are you proud to be a Leng Lui's friend?  


"Yes!I am!" ,answered without any hesitation :P


I'm really proud to have a Leng Lui's friend.Dont ask me why.I think you have the same feeling too,right?

大家都喜欢靓女

就算性格真的很不好,可是就是喜欢“看”

我也是 :P

说实在的,我个人觉得靓女比靓仔更吸引我

我不是变态 ==  也不是同性恋==

这是欣赏~~~~

我非常喜欢到处和别人分享我身边的美女有谁

就一直会promote

我也不懂为什么

就好像好吃的东西就会分享给人知道

美女也一样 :)

出去逛街看到美女的时候


一定会假假不看她


都是等到美女转身背影对着自己的时候


就在后面从头到脚看到尾

欣赏美女的“美”

人嘛,就是这样 :P

算算下,其实我身边很多美女下

可是每次被问介绍美女的时候...

"恶,..好像都有男朋友了哦.."

LOL 所以不要怪我没有分享

只是不能随便分享 哈哈

其实你们有没有发现到很多美女的同性缘不好?

我不是说全部,是大多数

都是“妒忌心”在作怪吧了

转来转去,还不是因为别人美的而开始讨厌别人==

美女不一定是坏人

看我身边的宝贝美女就知道了 :DDDDDD

------------------------------------------------------------
Mwahss Mwhass :-*

今天本小姐去了Midvalley

真的不懂为什么泊车场这么爆满    

可是里面也没有说很多人

美女也没有很多 :(

可是hor....

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!

我终于....

...............终于....................

............终于.........

.....终于....

买了新年衣!!很开心下 :D

不到last minute都买不到衣服的我

很够力一下 >.<

今天和妈咪逛了不到4间吧

就买到了心仪的衣服

这是非常非常难得的事情!

可使鞋子还没买呢

但没关系

明天去看看就可以了:D


好啦

终于放假咯!放假回来就受苦咯

呵呵

大家新年快乐!:D

2 comments:

  1. hmm this topic u wrote , i dun mind to be a friend of leng lui but somehow u just dun know , urself will get hurt by leng lui , cause u will look down on urself...and all leng lui friend say u not leng lui ...u will feel stress ...i felt before ... hmm maybe it 's depend to each ppl gua :X

    ReplyDelete
  2. 欣苓 :

    Hmm.This depends on the way how you think about it.You do not need to look down at yourself also.Think from a positive side,you can actually learn many nice and fashion stuff from them.That is also a way to make yourself to be leng.No stress my dear,everybody are Leng (mentally or physically) :))))

    ReplyDelete